دیدیه دشان و تمجید از پوگبا: یکی از رهبران تیم ما است

دیدیه دشان و تمجید از پوگبا: یکی از رهبران تیم ما است

خبرگزاری فوتبالی – دیدیه دشان پس از برد شاگردانش مقابل تیم کروواسی به تمجید از پوگبا پرداخت و او را یکی از رهبران تیمش دانست.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه شب گذشته توانست با نتیجه ۲-۱ کروواسی را شکست دهد. این دیدار به نوعی تکرار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ بود که در آن دیدار هم فرانسه توانست کروواسی را شکست دهد. در دیدار شب گذشته پل پوگبا از ابتدا بازی نکرد و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد اما دیدیه شان به شدت از عملکرد او راضی است. دشان با تمجید از نمایش گریزمان، پوگبا را تحسین کرد و او را یکی از رهبران تیم ملی فرانسه دانست.

دشان پس از بازی شب گذشته مقابل کروواسی به خبرنگاران گفت: پوگبا؟ قطعا می‌توانیم درباره عملکرد بی‌نقص و غیرقابل اعتراض او بگوییم. همین مسئله را هم می‌توانیم درباره گریزمان بگوییم. پوگبا یکی از رهبران تیم ما است و قابلیت‌های زیادی برای تاثیرگذاری دارد.

سرمربی تیم ملی در ادامه با تمجید از عملکرد پوگبا گفت: او از ابتدا در بازی حضور نداشت زیرا به دلیل مشکلی که داشت برای او هوشمندانه بود تا از ابتدا به میدان نرود اما باید بگویم بله. او یکی از مهم ترین بازیکنان تیم است. حتی اگر بعضی اوقات، شرایط خوبی نداشته باشد اما او توانایی این را دارد که قدرت را به تیم تزریق کند.

1101