خدمتکار الخلیفی اعتراف کرد: دستور ناصر برای نابودی مدارک جرم!

خدمتکار الخلیفی اعتراف کرد: دستور ناصر برای نابودی مدارک جرم!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از خدمتکاران ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی به درخواست این مرد قطری، برخی از اسناد محرمانه را نابود کرده تا آن ها را از دست پلیس کتمان کند.

به گزارش فوتبالی، دادگستری اعلام کرده است که در این اسناد، اطلاعات مهمی در مورد جام جهانی قطر علیه الخلیفی وجود داشته است. در حقیقت هشام کارموسی که به مدت دو دهه زیر نظر الخلیفی به عنوان خدمتکار کار کرده در حال حاضر تحت بازجویی دادگاه قرار دارد. در حقیقت این فرد روز سه شنبه در مقر پلیس فرانسه حضور یافته تا در مورد فعالیت های الخلیفی شهادت بدهد.

هشام تایید کرده است که دو بار اسناد را پاک کرده است. اولین بار در سال 2017 بوده تا مانع از دستیابی پلیس به اسناد مهم علیه مدیر باشگاه پی اس جی شود. این فرد اعتراف کرده است که یک تلفن همراه متعلق به الخلیفی را مخفی کرده است چرا که این تلفن همراه حاوی اسناد محرمانه بوده است. هشام اعلام کرده است که از اطلاعات و اسناد این تلفن همراه کپی گرفته شده است و در اختیار چند فرد مورد اعتماد الخلیفی قرار گرفته است. یکی از این افراد "طیب" نام داشته و پلیس سابق قطر است که به شدت با الخلیفی رابطه خوبی دارد.

مدیاپارت گزارش داده است که اسناد زیادی در مورد جام جهانی قطر توسط الخلیفی نابود شده است که البته پلیس در تلاش است که بخشی از این اسناد را بازیابی کند و از آنها علیه مرد قطری استفاده کند.

4125