نظر هافبک برزیلی در مورد خشم رونالدو مقابل تاتنهام

نظر هافبک برزیلی در مورد خشم رونالدو مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد به نظر می رسد که کل دنیای فوتبال را شگفت زده کرد چرا که این انتقال به شدت مخفیانه انجام شد و به شکلی ناگهانی توسط باشگاه انگلیسی انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که رئال مادرید خود را از قبل برای رفتن کاسمیرو آماده کرده بود و به همین خاطر شوامنی را خریدند. همچنین فرد هموطن و دوست صمیمی کاسمیرو از مدتها قبل از این انتقال خبر داشته است.فرد در این باره گفت:" خیلی قبل از آن که دو باشگاه اعلام کنند، ازاین انتقال خبر داشتم. چند ماه قبلش من و او در این باره صحبت کرده بودیم. مکالمه زیبایی داشتیم. کاسمیرو از من در مورد یونایتد پرسید و برایش همه چیز را توضیح دادم. پروژه ما را دوست داشت و فکر کردم که فوق العاده خواهد بود و تصمیم گرفت که به ما ملحق شود. در مسیر خوبی هستیم. برخی بازیها را برده ایم. برخی از اعضای تاپ سیکس را شکست داده ایم. از نظر من افتخار بزرگی است که بتوانم کنار کاسمیرو بازی کنم. یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد است."

فرد در مورد شرایط رونالدو در منچستریونایتد هم صحبت کرد:"خروجش از زمین مقابل تاتنهام؟ چیزی ندیدم. درون زمین بودم و حواسم به بازی بود. بعد از آن اخبارش را دیدم و شگفت زده شدم. شرایط سختی است. همه می خواهند درون زمین باشند. وقتی بازی نمی کنی، ناامید می شوی و این طبیعی است. این اتفاق بخشی از فوتبال است. با تن هاگ صحبت کرد و مهم این است که حالا همه چیز خوب پیش باشد.  کریستیانو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. بازیکن مهمی درون و بیرون زمین است. سن نکته زیاد مهمی نیست."

4125