کی‌روش و حل معادله دروازه تیم ملی

کی‌روش و حل معادله دروازه تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا گزینه‌های نهایی کارلوس کی‌روش در پست دروازه‌بانی برای جام جهانی مشخص شده است؟

به گزارش فوتبالی، تا اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ زمان زیادی باقی نمانده است. یکی از پستهایی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن صورت گرفته، پست دروازه‌بانی است.

حضور علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده که در جام جهانی قطعی به نظر می‌رسد و خیلی‌ها دوست دارند بدانند که کی‌روش از بین سیدحسین حسینی، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری، کدام یک را به قطر خواهد برد. 

مهدی حیدری مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی جوانان که این روزها به دلیل سفر دستیار کی‌روش به پرتغال، کنار تیم ملی بزرگسالان حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، چنین نظری درباره برنامه کی‌روش برای دروازه تیم ملی دارد:" آقای کی‌روش مربی بزرگی است و شما مطمئن باشید همین الان سه گزینه نهایی در ذهن ایشان هستند و دروازه‌بان اول و دوم تیم او مشخص شده است اما اتفاقات فوتبال ممکن است تمام تفکرات شما به هم بریزد و سرمربی تیم ملی هم باید چند گزینه را در لیست، آماده داشته باشد تا در صورت لزوم جابجایی احتمالی صورت بگیرد، ولی به صورت طبیعی بخواهیم این مساله را پیگیری کنیم من فکر می کنم مساله حرفه‌ای این باشد که ایشان سه گزینه نهایی را در ذهن خود انتخاب کرده باشند."

فعلا روی کاغذ شانس سیدحسین بیشتر از دو نفر دیگر به نظر می‌رسد اما کی‌روش ممکن است در هر لحظه، تصمیم غافلگیرکننده‌ای بگیرد. او تا امروز هرگز ایران را بدون سورپرایز به جام جهانی نبرده است.

7655