سوال روز/ کدام دروازه‌بان تیم ملی در کیش خط می‌خورد؟

سوال روز/ کدام دروازه‌بان تیم ملی در کیش خط می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ در پایان تمرینات تیم ملی در جزیره کیش روی نام کدام یک از چهار دروازه‌بان حاضر در اردو خط قرمز خواهد کشید؟

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در شرایطی راهی بحرین خواهد شد که اسکوچیچ مجبور است در پایان اردوی کیش روی نام 3 بازیکنش خط قرمز بکشد. یکی از چهار دروازه‌بانی که در حال حاضر در اردو هستند، مسافر منامه نخواهند شد و از بین علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری، یکنفر مجبور به خداحافظی با ملی‌پوشان خواهد شد.

روی کاغذ، حضور علیرضا بیرانوند و امیرعابدزاده در فهرست نهایی تیم ملی قطعی به نظر می‌رسد و قلم قرمز اسکوچیچ، نیازمند و اخباری را تهدید می‌کند. بیرانوند به احتمال بسیار زیاد گلر شماره یک تیم ملی در بحرین خواهد بود و امیر عابدزاده هم بعد از گذراندن یک فصل خوب در پرتغال، قطعا در فهرست مسافران منامه خواهد بود و حتی شاید در یکی دو بازی هم در ترکیب قرار بگیرد. 

اینکه اسکوچیچ بین اخباری و نیازمند کدام دروازه‌بان را خط خواهد زد، سوالی است که هنوز پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بوده که دروازه‌بان سپاهان شانس بیشتری نسبت به همتایش در تراکتور برای ماندن در اردوی تیم ملی دارد و البته اخبار از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که اخباری هم در اردو نمایش خوبی دارد که حتی باعث تعجب مربیان تیم ملی هم شده است. او حتی ماسک خودش را هم برداشته و با انگیزه زیادی تمرین می کند. اخباری در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش خوبی داشت و به همین دلیل به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

باید دید نهایتا سرمربی تیم ملی چه تصمیمی درباره یکی از سه بازیکن خط خورده‌اش خواهد گرفت. مطمئنا او برای انتخاب بین اخباری و نیازمند، کار راحتی نخواهد داشت.

7655