لک و نیازمند دور از علیرضا بیرانوند (عکس)

لک و نیازمند دور از علیرضا بیرانوند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز ملی پوشان در شرایطی امروز مقابل دیدگان خبرنگاران دقایق ابتدایی خود را پشت سر گذاشت که علیرضا بیرانوند در دروازه شمالی و دو گلر دیگر تیم ملی در دروازه جنوبی تمریناتشان را انجام می دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تمرین ملی پوشان در چهارمین روز اردوی فرودین ماه حال و هوای ویژه تری با حضور اهالی رسانه پیدا کرده بود و خبرنگاران پس از چند روز انتظار درنهایت امروز موفق شدند دقایقی تمرین ملی پوشان را از نزدیک تماشا کنند.

یکی از نکات جالبی که در تمرین امروز ملی پوشان و در هنگام گرم کردن آنها از چشم خبرنگاران و البته عکاس ورزش سه دور نماند، تمرینات جداگانه سه گلر حاضر در اردوی تیم ملی بود. حامد لک و پیام نیازمند دو گلر آماده این روزهای لیگ برتر در دروازه جنوبی و در کنار یکدیگر به گرم کردن و انجام کار با توپ مشغول شده بودند و آنطرف زمین بیرانوند و مربی دروازه بان های تیم ملی در دروازه شمالی زمین اصلی آزادی و در کنار علیرضا بیرانوند دیده می شد و مشغول گرم کردن دروازه بان تیم آنتورپ بلژیک بود که پس از مدت ها بار دیگر در اردوی تیم ملی دیده می شود. 

تیم ملی ایران به رهبری اسکوچیچ دو دیدار تدارکاتی را مقابل ازبکستان و سپس بوسنی در شرایطی پشت سر گذاشته که در دیدار اول پیام نیازمند در چارچوب دروازه تیم ملی ایستاده بود و در مسابقه برابر بوسنی فرصت به امیرعابدزاده رسید که البته در این اردو یکی از غایبان مهم به شمار می رود.

آخرین حضور علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه تیم ملی به دیدار برابر عراق در بازی چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی باز می گردد که شاگردان ویلموتس با گلی که در وقت های اضافی دریافت کردند، با نتیجه 2 بر 1 این دیدار سرنوشت ساز را با شکست پشت سر گذاشتند.

اسکوچیچ که دو دروازه بان آماده دیگر یعنی رشید مظاهری و امیرعابدزاده را نیز در دسترس دارد، در دو بازی قبلی نشان داده که به دنبال محک زدن گلرهای مورد نظرش است و با این وصف هیچ بعید نیست که در دیدار مقابل سوریه که روز دهم فرودین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، برای اولین مرتبه در دوران مربیگری اش، فرصت را در اختیار بیرانوند قرار بدهد که گلر ثابت و بی چون و چرای تیم ملی فوتبال ایران بوده و شاید هم نوع گرم کردن سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی موید همین مطلب باشد.

7474