نظارت ویژه کی‌روش بر عملکرد دروازه‌بان‌ها/ کدامیک جانشین بیرانوند می‌شوند؟

نظارت ویژه کی‌روش بر عملکرد دروازه‌بان‌ها/ کدامیک جانشین بیرانوند می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- کدامیک از دروازه‌بان‌های تیم ملی مقابل سنگال جانشین علیرضا بیرانوند خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در حالی قرار است سه شنبه شب مقابل سنگال به میدان برود که به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت جزیی علیرضا بیرانوند یکی دیگر از دروازه‌بان‌های تیم ملی جانشین او شود.

بیرو که در تهران از ناحیه کمر دچار مشکل شده بود، در بازی مقابل اروگوئه هم این مشکل را پیدا کرد و امروز نیز در اخرین تمرین پیش از بازی مقابل سنگال به صورت اختصاصی زیر نظر پزشکان به تمرین پرداخت و در تصاویری که کانال تلگرامی فدراسیون فوتبال منتشر کرده اثری از بیرانوند در تمرین اختصاصی دروازه‌بان‌ها دیه نمی‌شود.

هر چند برخی معتقد هستند با توجه به اینکه سنگال با تیم کامل به مصاف ایران خواهد آمد شاید کی‌روش تصمیم بگیرد از بیرانوند درون دروازه استفاده کند اما ب توجه به مصدومیت بیرو و جلوگیری از تشدید آن بعید است سرمربی پرتغالی تیم ملی چنین ریسکی انجام بدهد.

در تمرینات تیم ملی سیدحسین حسینی، پیام نیازمند و امیرعابدزاده 3 درواز‌بان دیگر تیم ملی هستند که امروز زیر نظر گاسپار مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداختند و در بازی درون تیمی نیز به نوبت درون دروازه قرار گرفتند.

امیر عابدزاده، پیام نیازمند و سیدحسین حسینی سه دروازه‌بانی هستند که برای حضور فیکس در بازی مقابل سنگال تلاش می‌کنند.آنها امروز زیر نظر الکساندر لوپز به تمرینات اختصاصی پرداختند و کارلوس کی‌روش نیز در دقایقی از تمرین نکاتی را به آنها یادآور شد.

دروازه‌بان‌های تیم ملی امروز با انگیزه بیشتری در تمرینات با هم به رقابت پرداختند و تلاش می‌کردند تا نظر مثبت کارلوس کی‌روش و الکساندر لوپز را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنند.

باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی تیم ملی این شانس را در اختیار کدامیک از دوازه‌بان‌ها قرار خواهد داد تا مقابل یاران سادیو مانه قرار بگیرد.

7655