سیاست یک بام و دو هوای اسکوچیچ در پست دروازه‌بانی

سیاست یک بام و دو هوای اسکوچیچ در پست دروازه‌بانی

خبرگزاری فوتبالی- تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی 2022 قطر مسیر سختی را در پیش دارد و نتایج فاجعه بار تیم ملی ایران در گروه سوم مقدماتی آسیا زیر نظر مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی حالا کار تیم ملی را برای صعود از این گروه به چالش کشیده است.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی ایران حالا قصد دارد با ایجاد تغییراتی تیم ملی را برای بازی های باقی مانده از گروه c آماده کند.

اسکوچیچ در دو لیست اخیر تیم ملی امیرعابدزاده، پیام نیازمند و محمد رشید مظاهری را در پست دروازه بانی به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. نیازمند در بازی با ازبکستان درون دروازه تیم ملی ایستاد و روی گل دریافتی تیم ملی واکنش مناسبی نداشت. بازی دوم تیم ملی ایران هم که قرار بود در برابر مالی در کشور ترکیه برگزار شود لغو شد و حالا برای بازی با بوسنی مشخص نیست اسکوچیچ از کدام دروازه بان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

عابدزاده در هفته های اخیر عملکرد خوبی درون دروازه تیم ماریتیمو پرتغال داشته است. ماریتیمو در بازی دیشب برابر تیم فامالیسائو 2-1 شکست خورد و نیازمند دیشب به همراه سپاهان برابر گل گهر با نتیجه 1-3 شکست خورد.

اما سوال اصلی اینجاست که رشید مظاهری که آخرین بازی رسمی خود را در تاریخ 30 مرداد برای تراکتور در هفته پایانی لیگ نوزدهم برابر فولاد خوزستان انجام داده است چطور به اردوی تیم ملی دعوت می شود اما دروازه بان هایی همچون حامد لک دروازه بان پرسپولیس، سید حسین حسینی دروازه بان استقلال یا حسین اکبر منادی دروزاه بان سایپا که در بازی هفته اول لیگ بیستم برابر پرسپولیس نمایش خیره کننده ای داشت چطور مورد توجه اسکوچچ قرار نمی‌گیرند. البته علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی در چند سال اخیر که حالا در تیم آنتورپ بلژیک توپ می زند بعد از نیمکت نشینی و مصدومیت به نظر می رسد به شرایط بازی رسیده است اما اسکوچیچ اعلام کرده است به دلیل برخی مشکلات نتوانسته او را به اردوی تیم ملی دعوت کند. 

9697