عکس؛ دو ستاره اسبق سائوپائولو در کنار هم در منچستر یونایتد

عکس؛ دو ستاره اسبق سائوپائولو در کنار هم در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در این تابستان منچستر یونایتد دو خرید گران قیمت و ویژه داشته است که یکی از آن ها کارلوس هنریکه کاسمیرو و دیگری آنتونی ماتیوس بوده است که شیاطین سرخ رقم هنگفتی را برای خرید آن ها صرف کرده اند.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو با مبلغی حدود 70 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستر یونایتد رفته است و از سوی دیگر آنتونی از آژاکس با مبلغی حدود 100 میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ پیوسته است.

نکته جالبی که در رابطه با کاسمیرو و آنتونی وجود دارد این است که هر دوی آن ها در فوتبال برزیل در تیم سائو پائولو حضور داشته اند و به نوعی فوتبال را از آن باشگاه در برزیل آغاز کرده اند و اکنون به منچستر یونایتد رسیده اند. البته افتخاراتی که کاسمیرو در دوران حرفه ای خود دارد قابل مقایسه با آنتونی نیست. از لحاظ سنی هم این بازیکن ها چندان قابل مقایسه نیستند چرا که کاسمیرو 30 ساله است اما آنتونی 22 سال دارد.

کاسمیرو بین سال های 2002 تا 2013 در سائوپائولو حضور داشته است و این دوران هم مشمول دوران حضور او در آکادمی سائوپائولو و هم تیم اصلی سائوپائولو می شود. از سوی دیگر آنتونی بین سال های 2010 تا 2020 در تیم برزیلی حضور داشته است.

1470