ماجرای هافبک دفاعی شدن کاسمیرو چه بود؟

ماجرای هافبک دفاعی شدن کاسمیرو چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – کاسمیرو به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی دنیا شناخته می‌شود. اما او گفته در نوجوانی که در سائوپائولو تست داده، درباره پستش دروغ گفته است.

این بازیکن 27ساله برزیلی گفته است: «زمانی که به تست سائوپائولو رفتم، مهاجم بودم. من واقعا قوی بودم، و بلندترین بازیکن در میان هم‌سن‌هایم بودم. من گل‌های زیادی با سر می‌زدم. زمانی که 12، 13 سال داشتم و به تست باشگاه رفتم، 300 بازیکن آمده بودند و آنها 50 نفر را انتخاب می‌کردند. کاملا یادم هست که زمانی که مربی پرسید چه کسی دروازه‌بان است، سه نفر دستشان را بلند کردند. او پرسید چند نفر مهاجم هستند و حدود 40 نفر دست بلند کردند. من به خودم گفتم: رقابت بسیار بالا است. پس من مهاجم نخواهم بود! همین اتفاق برای هافبک‌ها هم افتاد. بعد مربی پرسید: آیا کسی هافبک دفاعی است؟ هفت، هشت نفر دست بلند کردند و من به خودم گفتم: باشد، حالا من دیگر هافبک دفاعی هستم.

در تست به عنوان هافبک دفاعی تمرین کردم و مربی من را به کناری برد و گفت: تو هافبک دفاعی نیستی، تو مهاجم هستی. اما من اصرار کردم که هافبک دفاعی هستم و از آن‌جا بود که همه چیز شروع شد.»

کاسمیرو 112 بازی برای سائوپائولو انجام داد و برای این تیم 11 گل هم زد. او در رئال مادرید هم شم گل‌زنی‌اش را نشان داده و در 204 بازی، 20 گل زده است.

8444