بهترین تیم تاریخ سائوپائولو؛ از کاکا تا کاسمیرو و لوکاس مورا

بهترین تیم تاریخ سائوپائولو؛ از کاکا تا کاسمیرو و لوکاس مورا

پایگاه خبری فوتبالی - سایت برزیلی "گلوب اسپورت" تیم برتر سائوپائولو در قرن 21 را اعلام کرد که کاسمیرو و میلیتائو از ترکیب فعلی رئال مادرید در این تیم حضور دارند. هر چند که بی تردید شاخص ترین چهره کاکا ستاره اسبق رئال مادرید و میلان است.

به گزارش فوتبالی، این وبسایت ورزشی برزیلی ترکیبی از بهترین بازیکنان تیم سائوپائولو قرن 21 را اعلام کرد که این ترکیب بدین شرح است: رودریگو کایو، فابیو سانتوس، رودریگو کایو، برنو، میلیتائو، هرنانس، اسکار، کاسمیرو، کاکا، لوکاس مورا و داوید نرس.

از این جمع ، کاکا که توانست در میلان به توپ طلا برسد قطعا شاخص ترین چهره است چرا که در سال 2007 توانست بهترین بازیکن فوتبال برزیل شود.. از سویی کاسمیرو در حال حاضر از مهمترین بازیکنان رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی برزیل است. میلیتائو پس از درخشش در پورتو با 50 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. لوکاس مورا نیز با درخشش در تاتنهام توانست نامش را سر زبان ها بیاندازد. این بازیکن فصل گذشته نقشی کلیدی در رسیدن تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.  داوید نرس نیز در حال حاضر جای ثابتی در لیست تیته سرمربی تیم ملی برزیل قرار گرفته است و جایگاهش را محکم کرده است.