عکس؛ وقتی "دوستانه" بودن در ال کلاسیکو معنا ندارد!

عکس؛ وقتی "دوستانه" بودن در ال کلاسیکو معنا ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکوی دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند و این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر بارسلونا خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، این ال کلاسیکو در اسم یک بازی "دوستانه" است اما به نظر می رسد که برای جدال های رئال مادرید و بارسلونا چیزی به اسم دوستانه بودن معنا ندارد چرا که در این بازی هم شاهد تنش های زیادی بودیم به طوری که در اواخر نیمه اول بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند و شاهد صحنه هایی بودیم که به طور طبیعی در یک بازی "دوستانه" نباید شاهد آن ها بود.

در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود، وینیسیوس جونیور بازیکنان بارسلونا را پشت سر گذاشت و به سمت دروازه آبی و اناری ها در حرکت بود تا اینکه با خطای بازیکنان بارسا متوقف شد. روی این خطا بازیکنان هر دو تیم با هم درگیر شدند و رودریگو، بوسکتس را هل داد و بدین ترتیب آتش درگیری ها تند شد و بازیکنان بیشتری اضافه شدند تا اینکه در نهایت داور توانست بازی را کنترل کند و بازیکنان هم از یکدیگر فاصله گرفتند.

این قضیه به خوبی نشان می دهد که بازیکنان هر دو تیم این بازی را جدی گرفته اند و ال کلاسیکو همیشه ال کلاسیکو است، حتی اگر "دوستانه" باشد!

تماشای ویدیوی درگیری بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا

1470