رسمی؛ قرارداد رافینیا با بارسلونا امضا شد/ واکنش لاپورتا و تشکر او بابت رد سایر پیشنهادات

رسمی؛ قرارداد رافینیا با بارسلونا امضا شد/ واکنش لاپورتا و تشکر او بابت رد سایر پیشنهادات

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا، ستاره ملی‌پوش و برزیلی سابق لیدز یونایتد انگلیس با امضای قراردادی به باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و وب‌سایت رسمی باشگاه بارسلونا، مدیریت این باشگاه اسپانیایی تایید کرد که رافینیا امروز جمعه قراردادی به مدت زمان اعتبار چهار ساله با مقامات این باشگاه کاتالانی امضا کرده است که در ژوئن سال 2026 میلادی منقضی خواهد شد.

بند آزادسازی این بازیکن در قراردادش با آبی و اناری‌ها مبلغی معادل رقم یک میلیارد یورو تعیین شده است.

در ارتباط با دستمزد رافینیا نیز طبق گزارش‌ها، بارسلونا در هر فصل مبلغی معادل رقم شش و نیم میلیون یورو خالص به این بازیکن برزیلی پرداخت می‌کند.

مبلغ انتقال رافینیا به بارسلونا مبلغی معادل رقم پنجاه و هشت میلیون یورو می‌باشد که مدیریت کاتالان‌ها برای این وینگر به لیدز یونایتد پرداخت خواهد کرد. آن‌ها مبلغی معادل رقم 9 میلیون یوروی دیگر از طریق متغیرهای مربوط به عملکرد بازیکن و پاداش‌ها باید به مدیران لیدز یونایتد پرداخت کنند.

این بازیکن بیست و پنج ساله یک وینگر است که می‌تواند در جناح راست یا چپ زمین مسابقه بازی کند.

خوان لاپورتا، رئيس بارسلونا در مراسم رونمایی از رافینیا در نیوکمپ شرکت کرد. او به بعضی مسائل اشاره کرده که در ادامه می‌خوانید:

"زیان لهستانی یاد گرفته‌ام؟ پرتغالی‌ام خوب است و سال‌هاست که چیزهایی می‌دانم و امروز می‌توانم با آن کمی صحبت کنم. لهستانی دوست دارم؟ نمی‌خواهم اشتباه از حرف هایم برداشت شود؛ من به این زبان صحبت نمی‌کنم هر چند دوستش دارم. البته به ما کاتالان‌های لهستانی می‌گویند."

"در خصوص لواندوفسکی، سعی می‌کنیم خواسته‌های کادر مدیریت و مربی را برآورده کنیم؛ ولی خودمان را به کاری مجبور نمی‌کنیم. چون به چیزهای زیادی بستگی دارد. ما برای ساخت یک تیم خوب خیلی خوب کار می‌کنیم. امروز رافینیا را رونمایی می‌کنیم که بازیکن مهمی برای تیم بود. درخواست مربی جذب او بود و می‌خواهم از او تشکر کنم که بارسلونا را به سایر پیشنهادات ترجیح داد. در مورد بازیکنانی که هنوز با تیم‌هایشان قرارداد دارند، تماس گرفته‌ایم؛ ولی به احترام بایرن مونیخ مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم. باید به بایرن مونیخ احترام گذاشت."

"در خصوص پیشنهاد به بایرن مونیخ هم نمی‌خواهیم به این موضوع بپردازیم؛ ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. به احترام بایرن مونیخ بیشتر از این در خصوص لواندوفسکی صحبت نمی‌کنیم."

"درباره هزینه انتقال رافینیا هم این هزینه مربوط به باشگاه بازیکن و پورسانت ایجنت او است."

9404