فشار حداکثری دکو به لیدز یونایتد برای پذیرفتن پیشنهاد بارسلونا!

فشار حداکثری دکو به لیدز یونایتد برای پذیرفتن پیشنهاد بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، از انگلستان خبر می‌رسد که ایجنت و مدیر برنامه‌های پرتغالی رافینیا که خود سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را هم دارد، مقامات تیم لیدزیونایتد را تحت فشار قرار داده تا مقدمات انتقال موکلش به نیوکمپ و حضور در جمع آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون را فراهم نمایند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه GOAL، دکو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره سابق باشگاه بارسلونای اسپانیا که هم‌اکنون به عنوان ایجنت و مدیر برنامه‌های رافینیا، ستاره ملی‌پوش و برزیلی لیدز یونایتد به حساب می‌آید، در حال وارد کردن فشار حداکثری به سران و مقامات این باشگاه انگلیسی می‌باشد تا شاید بدین ترتیب آن‌ها پیشنهاد مدیران و نمایندگان باشگاه اسپانیایی بارسلونا مبنی بر انتقال و حضور رافینیا، ستاره ملی‌پوش و برزیلی این تیم به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ را قبول نمایند.

از آن سمت باشگاه چلسی هم به جذب رافینیا علاقه‌مند است و سران باشگاه انگلیسی ارائه داده لیدز یونایتد پیشنهاد چلسی را ترجیح می‌دهند، زیرا پیشنهاد چلسی از بارسلونا بالاتر است و کاتالان‌ها شرایط باثباتی از نظر اقتصادی ندارند.

امتیاز بارسلونا این است که آن‌ها همه کاری برای جذب رافینیا انجام خواهند داد و دکو و رافینیا هم همه کاری برای پیوستن ستاره برزیلی به بارسلونا انجام می‌دهند.

دکو در امر استعدادیابی به سران و مقامات باشگاه بارسلونا کمک می‌کند و از آن سمت ایجنت و مدیر برنامه‌های رافینیا هم می‌باشد.

9404