رافینیا شروع بهتری در بارسلونا داشت یا نیمار؟

رافینیا شروع بهتری در بارسلونا داشت یا نیمار؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا، بازیکن برزیلی که در تابستان گذشته به بارسلونا آمد تبدیل به یکی از مهره های کلیدی آبی و اناری ها در این فصل شده است و هر وقت که این بازیکن آماده است، ژاوی از او به عنوان وینگر در ترکیب خود استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها رافینیا را با نیمار جونیور مقایسه می کنند. نیمار در تابستان 2013 به عنوان یک ستاره به بارسلونا آمد و عضوی ثابت از خط حمله بارسلونا بود. اگر بخواهیم مقایسه ای میان رافینیا و نیمار در شروع کارشان در بارسلونا داشته باشیم می توانیم به سراغ مجموع گل ها و پاس گل هایی که ثبت کرده اند برویم چرا که برای یک وینگر این مسئله اهمیت ویژه ای دارد که روی چند گل تاثیر گذار بوده است.

نیمار جونیور در اولین فصل حضور در بارسلونا یعنی فصل 2013/14، مجموعا 24 گل و پاس گل داشت. این در حالی است که رافینیا در این فصل که اولین فصل حضورش در بارسلونا است، در مجموع 21 گل و پاس گل ثبت کرده است. رافینیا هنوز 6 بازی تا پایان فصل دارد و می تواند آمار خود را به آماری بهتر از آمار شروع کار نیمار در بارسلونا تبدیل کند و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1471