بارسلونا پس از جذب رافینیا یک بازیکن را قربانی می‌کند

بارسلونا پس از جذب رافینیا یک بازیکن را قربانی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، برنامه مدیران و مسئولان باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون این است که بعد از در اختیار گرفتن رافینیا، یکی از بازیکنان تیم خود را قربانی کنند که گفته می‌شود این بازیکن، وینگر ملی‌پوش فرانسوی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیاریو آ اس چاپ مادرید پایتخت کشور اسپانیا، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا مشتاق جذب رافینیا، مهاجم گلزن باشگاه لیدز یونایتد انگلستان است و اگر مسئولان این تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال جزیره قیمت درخواستی خود برای فروش این بازیکن را کاهش دهند، سران کاتالان‌ها رافینیا را جذب کرده و به خدمت خواهند گرفت.

طبق این گزارش، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا در صورت در اختیار گرفتن رافینیا، این بازیکن را به عنوان جایگزینی برای عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط حمله آبی و اناری پوشان نمی‌بینند و حتی اگر عثمان دمبله قرارداد جدیدی را با مدیران کاتالانی امضاء کند، به دنبال این بازیکن برزیلی تیم لیدز یونایتد خواهند بود.

مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا آماده است تا آداما ترائوره، وینگر خوش تکنیک سابق ولورهمپتون که در پنجره نقل و انتقالات فصل زمستان در ژانویه گذشته به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ ملحق شده است را برای رافینیا قربانی کند. به نظر می‌رسد که کاتالان‌ها در صورت جذب بازیکن لیدز یونایتد و هم‌چنین حفظ عثمان دمبله، به جذب و در اختیار گرفتن بازیکن دیگری در پست وینگر راست نیازی نخواهند داشت.

9404