رافینیا غایب بارسلونا در ال کلاسیکو

رافینیا غایب بارسلونا در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- رافینیا به علت مصدومیت ال کلاسیکو را از دست داد.

به گزارش فوتبالی ، با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، پس از آزمایش‌های انجام شده مشخص شد رافینیا از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار آسیب دیدگی شده و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه بارسلونا‌ زمان بازگشت او به میادین، به روند درمانش بستگی دارد. به این ترتیب رافینیا فینال سوپرجام مقابل رئال مادرید را از دست می‌دهد. در حال حاضر گفته می شود رافینیا حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود و در حال حاضر حضور او برای بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی نامشخص است.

 اینیگو مارتینز هم بازیکن دیگری است که از ناحیه همسترینگ چپ آسیب دیده است و  او هم در حال حاضر مصدوم است و روند بهبودی او تعیین کننده در دسترس بودن او خواهد بود. در مورد پدری اما گفته می شود که روند مصدومیت او رو به بهبودی است و به نظر می رسد اگر بازی دادن به این هافبک جوان ریسک در پی نداشته باشد پدری می تواند در دیدار ال کلاسیکو در ریاض در فینال سوپرکاپ اسپانیا برای بارسلونا به میدان برود.

مارتینز مونوئرا قضاوت فینال سوپرکاپ بارسلونا در مقابل رئال مادرید در روز یکشنبه را بر عهده خواهد داشت و سزار سوتو گرادو نیز داور VAR خواهد بود. این دیدار قرار است در ریاض عربستان برگزار شود.

۱۰۰۹