رسمی؛ قرارداد فرانک کسیه با بارسلونا امضا شد/ واکنش لاپورتا: انتخاب ژاوی بود

رسمی؛ قرارداد فرانک کسیه با بارسلونا امضا شد/ واکنش لاپورتا: انتخاب ژاوی بود

پايگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی‌پوش ساحل عاجی سابق باشگاه میلان ایتالیا با امضای قراردادی به صورت رسمی به آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون پیوست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ساعتی پیش فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و ستاره سابق خط میانی باشگاه آث میلان ایتالیا که قراردادش با این تیم در انتهای فصل گذشته به اتمام رسیده و برای تمدید ان نیز با سران و مقامات روسونری به توافق نرسیده بود، ضمن حضور در بیمارستان بارسلونا، آزمایشات و تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و سپس در رختکن تیم بارسلونا حضور پیدا کرد و قرارداد خود را با مدیران این باشگاه کاتالانی به امضا رساند.

فرانک کسیه  هافبک ملی‌پوش و ساحل عاجی پیشین میلان که بعد از اتمام قراردادش با روسونری به عنوان یک بازیکن آزاد به شمار می‌رفت، به صورت رایگان و با امضای یک قرارداد چهار ساله که تا سال 2026 میلادی اعتبار خواهد داشت، به باشگاه اسپانیایی بارسلونا ملحق شد. به نظر می‌رسد که فرانک کسیه بعد از برگزاری مراسم معارفه خود در باشگاه کاتالانی، در تمرینات آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون شرکت خواهد کرد.

خوان لاپورتا، رئيس بارسلونا در مراسم معارفه فرانک کسیه گفت که خرید این بازیکن به دستور شخص ژاوی بوده است و اضافه کرد: "به کسیه و خانواده و ایجنتش خوشامد می‌گویم. آن‌ها با متئو و جوردی خیلی خوب کار کردند تا این انتقال نهایی شود. او تمایل خود را برای امضای قرارداد با بارسا نشان داد؛ ما خوشحالیم چون امروز یکی از خواسته‌های ژاوی، سرمربی تیم‌مان را برآورده کردیم. فرانک کسیه از جمله هافبک‌هایی است که ما در تیم‌مان کم داشتیم. او خوب می‌داند که چطور از خط دفاعی محافظت کند."

9404