دیدار لاپورتا و گواردیولا در حاشیه مراسم معارفه/ ژاوی هم رسید (تصاویر)

دیدار لاپورتا و گواردیولا در حاشیه مراسم معارفه/ ژاوی هم رسید (تصاویر)

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه‌ی ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا امروز با حضور جمعیت کثیری از هواداران و میهمانان دعوت شده به این مراسم برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، صبح امروز یک ملاقات ویژه انجام شد که مورد توجه هواداران بارسلونا قرار گرفت. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با پپ گواردیولا، بازیکن و مربی سابق کاتالان ها در زمین گلف سانت کوگات دیدار کرد.

این ملاقات در حاشيه‌ی حضور در یک مراسم خیریه انجام گرفت که توسط خوان کارلوس اونزوئه میزبانی می شد.

لازم به توضیح است که لاپورتا پس از این مراسم به بارسلونا بازمی گردد تا در معارفه‌ی ژاوی هرناندز، سرمربی جدید آبی اناری ها شرکت کند.

امروز معارفه‌ی ژاوی هرناندز، اسطوره باشگاه بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم انجام می شود و بلیت های زیادی برای شروع دوران ژاوی هرناندز در بارسلونا فروخته شده است. انتظار می رود امروز بیست و پنج هزار هوادار بارسلونا برای مراسم معارفه‌ی ژاوی هرناندز به ورزشگاه نیوکمپ بیایند. ژاوی هم ساعتی پیش به همراه همسر خود وارد ورزشگاه نیوکمپ شده تا مراسم معارفه‌ی او به زودی آغاز شود.

اولین تمرین ژاوی با بازیکنان بارسلونا روز سه شنبه صبح خواهد بود. بازیکنان ملی پوش و لشکر مصدومان بارسلونا در این تمرین حضور ندارند.

در ادامه، تصویری از حضور هواداران در اطراف و داخل ورزشگاه نیوکمپ، محل برگزاری مراسم معارفه‌ی ژاوی هرناندز را مشاهده می کنید:

9404