برگزاری مراسم معارفه پیانیچ؛ شماره ۸ بر تن هافبک جدید بارسلونا

برگزاری مراسم معارفه پیانیچ؛ شماره ۸ بر تن هافبک جدید بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی – جلسه معارفه میرالم پیانیچ برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، جذب میرالم پیانیچ یکی از اولین تحرکات بارسلونا برای فصل جدید بود. چند ماه پیش مشخص شد این هافبک بوسنیایی که در تیم یوونتوس بازی می‌کرد با آرتور ملو معاوضه شده و از فصل جدید با پیراهن بارسلونا در میادین ظاهر می‌شود.

دقایقی پیش هم مراسم معارفه این بازیکن برگزار شد. او در مراسم معارف در رختکن وبارسا در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شد، پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و سپس به زمین چمن رفت. همیشه خریدهای جدید بارسلونا پیش روی هواداران معارفه می‌شدند اما پیانیچ در ورزشگاه خالی معارفه شد.  در حین برگزاری مراسم معارفه‌ هم پیانیچ یک استوری با عنوان «من در حال حاضر در خانه خود هستم» در حالی که  پیراهن بارسلونا را در ورزشگاه نیوکمپ بر تن داشت در اینستاگرامش منتشر کرد.

پیانیچ ۳۰ ساله سابقه بازی در تیم متز و لیون را دارد اما از زمانی که توسط رم خریداری شد و در سری آ درخشید، چشم بزرگان را به خود خیره کرد. او پس از ۵ فصل حضور در رم به یوونتوس پیوست و ۴ سال سال آن‌جا بازی کرد. پیانیچ پس از ۴ فصل قهرمانی متوالی در ایتالیا با یوونتوس حالا به بارسلونا پیوسته تا شانس خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را این بار با پیراهن بارسلونا امتخان کند.

گفتی است در مراسم معارفه پیانیچ مشخص شد این بازیکن در فصل جدید شماره ۸ را بر تن خواهد کرد.

1101