صحبت‌های فران تورس در مراسم معارفه خود در باشگاه بارسلونا

صحبت‌های فران تورس در مراسم معارفه خود در باشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه خرید جدید بارسلونا برگزار شد اما کمی با روال همیشگی تفاوت داشت چرا که او قبلا قراردادش را امضا کرده بود و چندین جلسه تمرین هم انجام داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، مراسم معارفه فران تورس، بازیکن جدید بارسلونا برگزار شد. فران تورس در این مراسم گفت: "من چند نفر از بازیکنان را در تیم ملی می شناسم. آن ها استقبال خوبی از من کردند. خیلی خوشحالم. پیروزی دیروز برای رسیدن به اهدافمان خیلی مهم بود. بارسلونا بهترین باشگاه دنیاست و باید همیشه برای همه چیز بجنگد. تیم باید به رشد خودش ادامه دهد. ما تیم بسیار جوانی هستیم و باید رسیدن به اهداف بزرگ را یاد بگیریم. بازی در بارسلونا همیشه رؤیای من بود و به آن رسیدم. متئو المانی وقتی در تیم ملی مقابل ایتالیا بازی خوبی انجام دادم، با ایجنت من تماس گرفت و گفت که بارسلونا به من علاقمند است و من به ایجنتم گفتم که جوابم بله است. سیتی یکی از بهترین باشگاه هاست اما من جاه طلب هستم و می خواستم به بارسلونا بیایم تا تیم را به جایگاهی که شایسته آن است، برگردانم. در این جا گروه بسیار متحد و شاد است. این که مربی شما را دوست داشته باشد، نکته تعیین کننده ای است. شما علاقمند به حضور در این جا هستید و حالا تصور کنید ژاوی بگوید که شما را دوست دارد.

من می دانم که DNA بارسا چیست و دو مربی مانند گواردیولا و لوئیس انریکه آمدنم را تسهیل کردند. دوست دارم در سمت راست بازی کنم اما مهم تر این است که می توانم در هر جایی بازی کنم. اشتیاق و علاقه جوانان به یادگیری چیزی است که شما را جذب می کند. من در تمرینات انفرادی صد در صد آماده هستم و امیدوارم به زودی در زمین مسابقه باشم. فکر نمی کنم بیشتر از دو هفته طول بکشد. می خواهم به کارم ادامه دهم و جاه طلب هستم."

9404