سخنان لاپورتا در مراسم معارفه مدافع برزیلی: ممنون که برگشتی دنی!

سخنان لاپورتا در مراسم معارفه مدافع برزیلی: ممنون که برگشتی دنی!

پایگاه خبری فوتبالی - امروز مراسم معارفه دنی آلوز در نیوکمپ برگزار شد و ریاست آبی اناری ها در این مراسم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، پس از مراسم معارفه دنی آلوز، خوان لاپورتا و دنی آلوز با خبرنگاران مصاحبه کردند. رئیس بارسلونا در ابتدا صحبت کرد و گفت:

"ممنون دنی که دوباره به بارسلونا برگشتی! ما دوباره آن کارها را انجام خواهیم داد. این یک روز احساسی است که بار دیگر از زمانی که دنی اولین بار به بارسلونا پیوسته بود تکرار شده است. دنی فردی خودساخته و با روحیه است که شخصیتی متمایز دارد. مراسم معارفه او در استادیوم تماشایی بود. این نشان دهنده چیزی بود که هواداران بارسلونا از دنی انتظار دارند."

"من و دنی رابطه ای دوستانه ای داریم. دنی به من گفت دوست دارد برگردد به بارسلونا و بازی کند، بجنگد و به شکل گیری تیم کمک کند. با المانی و یوسته دراین باره صحبت کردم و همه ما اتفاق نظر داشتیم که دنی از نظر فیزیکی خارق العاده است."

"او یک انسان فوق العاده است، او قلبی بزرگ دارد و می تواند به ما شخصیت خوبی بدهد. او دوست دارد رقابت کند و قطعا روی تیم تاثیرگذار خواهد بود چون او یک برنده است، او کسی است که بیشترین جام ها را به عنوان بازیکن در تاریخ فوتبال کسب کرده است."

"سوای صحبت هایی که من با دنی کردم، زمانی که با ژاوی ملاقات کردم، به او گفتم که دنی می خواهد به تیم کمک کند و ژاوی هم گفت دنی از جزو آن دسته کسانی است که من به آن ها نیاز دارم و این زمانی بود که تصمیم گرفته شد. این مسئله را بین صحبت های خودم درباره ژاوی فراموش کردم و خواستم تا آن را گفته باشم."

"بازگشت مسی یا اینیستا را منتفی نمی دانم. این اتفاقی است که برای دنی آلوز هم افتاد. می خواهم از او تشکر کنم. سن فقط یک عدد است. او وضعیت را دید و خواست که برگردد و به تیم کمک کند. می خواهم از او بابت حقوقی که دریافت می کند تشکر کنم. (گفته می شود حقوق دنی آلوز در بارسلونا بسیار پایین خواهد بود) ما در مسیر درستی قرار داریم. بابت مبلغ قراردادی که او با ما توافق کرد باید قدردان او باشیم. همه بارسایی ها امروز با دنی، فردا ممکن است اشخاص دیگری هم باشند که با شخصیت خود بارسلونا را به باشگاه بزرگی تبدیل کردند، مسی و اینیستا بازیکنان تماشایی هستند. نمیتوانم آینده را پیش بینی کنم، آن ها هنوز بازی می کنند و از بزرگان بارسلونا هستند، آن ها بارسلونا را به باشگاه بزرگی تبدیل کردند، از بازگشت آن ها استقبال می کنیم ولی آن ها تحت قرارداد تیم های دیگری هستند و باید به آن احترام گذاشته شود اما در زندگی شما هیچ چیزی را نمی دانید."

"قضیه هر بازیکن با بازیکن دیگر متفاوت است و همه چیز به مذاکراتی بستگی دارد که با تیم در حال انجام دادن آن هستیم. برخی طبق خواسته ما باشگاه را ترک کردند و بقیه بازیکنان هم درهمین مسیر قرار دارند. ما بسیار سخت کار می کنیم تا درآمد کسب کنیم. ما می خواهیم روی پایه های خودمان سرمایه گذاری کنیم و مخارج را کم کنیم. حقوق دریافتی بازیکنان یکی از این مسائل است و باید تفاوتی در آن ایجاد شود. کار در حال انجام شدن است و ما آن را با احترام به بازیکنان انجام می دهیم چون هرگز نمی توانیم این موضوع را به دیگران تحمیل کنیم."

"امیدواریم تا هرچه زودتر با توجه به شرایط اقتصادی تمدید قراردادهای جدید را اعلام کنیم."

9404