ستاره ملی‌پوش بایرن‌مونیخ درباره انتقادات: هنوز همان بازیکن با کیفیت هستم

ستاره ملی‌پوش بایرن‌مونیخ درباره انتقادات: هنوز همان بازیکن با کیفیت هستم

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره اتریشی باواریایی‌ها می‌گوید که هنوز همان کیفیت سابق را دارد و دچار افت نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارسل سابیتزر فصل گذشته در انتقالی پر سر و صدا از لایپزیش به بایرن مونیخ آمد اما نتوانست عملکردی در خور داشته باشد. مارسل سابیتزر با این حال در تیم ملی اتریش هم‌چنان می‌درخشد و در جریان دیدار با کراوسی با زدن یک گل بهترین بازیکن زمین شد.

سابیتزر در مصاحبه اخیرش از تعهد خود به باشگاه گفت و اطمینان داد که می‌تواند نقش بزرگتری را در بایرن مونیخ ایفا کند: "من از روز اول به شانس خود ایمان داشتم و سعی می‌کنم کارم را انجام دهم. من به نقاط قوتم ایمان دارم و چیزی در من تغییر نکرده است. من در سال های اخیر در بالاترین سطح نشان داده‌ام که یک بازیکن برتر هستم و فکر نمی‌کنم این را فراموش کرده باشم."

سابیتزر با این حال پذیرفت که در فصل گذشته مطابق با استانداردهای خودش عمل نکرده است: "من قبلا چنین سالی را در دوران حرفه‌ای خود نداشتم، البته تحلیلی در مورد دلیل آن وجود داشت. بازیکنان زیادی بودند که در اولین سال حضورشان در بایرن مونیخ مشکلات مشابهی داشتند. این هم به همان علت است. با این حال من قهرمان آلمان شدم و هیچ کس نمی‌تواند آن را از من بگیرد. چند ماه گذشته من را شکل داد. سخت بود اما به من آسیبی نمی‌زند، زیرا از نظر ذهنی به اندازه کافی قوی هستم که بتوانم چیز مثبتی از آن بیرون بکشم."

9404