علاقه و تاکید مورینیو به جذب هافبک اتریشی بایرن‌مونیخ

علاقه و تاکید مورینیو به جذب هافبک اتریشی بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل سابیتزر مورد توجه آ اس رم قرار دارد و نشریات ایتالیایی چنین می‌گویند اما چرا این شایعه چندان هم بعید نیست؟!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، مارسل سابیتزر تابستان گذشته بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت لایپزیش را به مقصد مونیخ ترک کرد تا زیر نظر یولیان ناگلزمان درخشان ظاهر شود. او در فصل گذشته انتظارات را برآورده نکرد و همواره تحت انتقاد قرار می‌گرفت. طبق شنیده‌ها بایرن مونیخ قصد فروش او را داشت اما او به فکر کسب جایگاه خود در مونیخ بود.

بعد از فروکش‌کردن شایعات چند هفته گذشته، حالا مجددا اخباری به گوش می‌رسند. نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مارسل سابیتزر اتریشی را به آ اس رم ایتالیا لینک کرده است. چرا این شایعه که تابستان گذشته هم مطرح شده بود، چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؟!

آیا مورینیو شیفته سابیتزر است و بایرن مونیخ او را تشویق به خروج می‌کند؟!

نشریه ایتالیایی و چند منبع دیگر از این کشور معتقدند که ژوزه مورینیو نسبت به سبک بازی سابیتزر علاقه شدیدی نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد مورینیو به فکر پیدا کردن یک رهبر جدید برای قلب زمین است و می‌خواهد ترکیب میانی خود را به طور کلی تغییر دهد. از نظر مورینیو، سابیتزر ویژگی‌های رهبر میانی را دارد.

هافبک بیست و هشت ساله تیم ملی اتریش در لایپزیش عملکرد ایده‌آلی داشت و بدون شک کم‌نوسان‌ترین بازیکن تیمش بود. او می‌تواند چنین کاری را در سری آ تکرار کند. از طرفی با توجه به نقل و انتقالات احتمالی آ اس رم، فضای مناسبی برای سابیتزر به وجود خواهد آمد. بنابراین دلیل اول، فضای مناسب برای سابیتزر خواهد بود.

ضمن این‌ها، گزینه‌های دیگری که به رم لینک شده‌اند مثل داویده فراتزی (ساسولو)، حسام عوار (لیون) یا رودریگو دی پاول (اتلتیکو مادرید) هزینه بالاتری نسبت به سابیتزر خواهند داشت. بایرن مونیخ حاضر است سابیتزر را با رقم‌های پایین‌تری به فروش برساند و شاید او را ترغیب به ترک مونیخ کند. این مسئله دلیل دوم برای ترک سابیتزر خواهد بود و هزینه انتقال را برای رم بسیار کاهش می‌دهد.

9404