ستاره اتریشی در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

ستاره اتریشی در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با مارسل سابیتزر ستاره اتریشی لایپزیش به توافقات شخصی رسید، اما هنوز پیشنهاد رسمی ارسال نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، سابیتزر وارد سال آخر قراردادش با لایپزیش شده و علاقه‌مند به پیوستن به بایرن مونیخ است. حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز مامور مذاکره با مدیربرنامه‌های سابیتزر بوده است. با این حال بایرن مونیخ هنوز تصمیم نگرفته که برای این بازیکن پانزده میلیون یورو پرداخت کند. 

به نقل از سایت گل، با این که سابیتزر یکی از مهره‌های خوب لایپزیش در چند فصل اخیر بوده، بایرن مونیخ هنوز نمی‌داند که پرداخت کردن پانزده میلیون یورو در چنین مقطعی می‌تواند باشد. باواریایی‌ها در پست سابیتزر بازیکنان زیادی دارند و هنوز تکلیف آینده کورنتین تولیسو و مایکل کویسانس مشخص نیست و به همین دلیل، سران باواریایی‌ها بابت پرداخت پانزده میلیون یورو هنوز مطمئن نیستند. جولین ناگلزمان سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ، سابقه کار کردن با سابیتزر در لایپزیش را دارد.

روز سه شنبه مدیر ورزشی لایپزیش فلورین شولز تائید کرد که بایرن مونیخ هنوز پیشنهاد رسمی ارسال نکرده است. او در این باره گفت: "چیزهایی در رسانه‌ها و روزنامه‌ها خوانده‌ام، اما بایرن مونیخ هنوز با ما در خصوص این بازیکن تماس نگرفته است." 

لایپزیش موریبا هافبک جوان بارسلونا را برای جانشینی سابیتزر در نظر گرفته است.

4416