بایرن‌مونیخ هنوز از درخشش ستاره اتریشی خود ناامید نشده است

بایرن‌مونیخ هنوز از درخشش ستاره اتریشی خود ناامید نشده است

پایگاه خبری فوتبالی - سران باواریایی‌ها هنوز از ستاره اتریشی تیم خود ناامید نشده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارسل سابیتزر، بازیکن تیم ملی فوتبال اتریش که در ابتدای رقابت‌های فصل جاری از باشگاه لایپزیش راهی تیم نخست شهر مونیخ شد، به هیچ عنوان نتوانسته نمایشی در حد انتظار داشته باشد. عملکردهای نامناسب این ملی‌پوش اتریشی باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر احتمال فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که سران بایرن مونیخ هنوز در مورد سابیتزر به این مرحله نرسیده‌اند. در واقع باشگاه جلوتر از سابیتزر به دنبال مشخص کردن وضعیت تولیسو و روکا است.

بر این اساس، جدایی کورنتین تولیسو در تابستان قطعی است و در مورد آینده روکا در مونیخ نیز علامت سؤال بزرگتری نسبت به سابیتزر وجود دارد.

با تمام این تفاسیر و با وجود امیدواری باشگاه به سابیتزر، این واقعیت هنوز وجود دارد که انتظار از این بازیکن اتریشی خصوصاً در غیاب تولیسو و گورتزکا بالاست.

نکته مثبت برای مارسل سابیتزر این است که یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان مونیخی‌ها هنوز به او اعتقاد دارد و درباره این بازیکن چنین می‌گوید: "او ویژگی‌های برجسته‌ای دارد. وظیفه ما به عنوان مربی این است که او را به حداکثر عملکرد خود برسانیم. او هنوز به سطح مورد نظر نرسیده اما به آن‌جا خواهد رسید."

یاشوا کیمیش نیز به عنوان یکی از رهبران تیم با حمایت از سابیتزر گفت: "سابی با ما بهتر و بهتر می‌شود. در ابتدا برای او سخت بود؛ اما وقتی تغییری ایجاد می‌کنید، زمان می‌برد تا این‌که واقعاً نقش خود را پیدا کنید."

9404