برنامه بایرن‌مونیخ برای فروش ستاره اتریشی تیم خود

برنامه بایرن‌مونیخ برای فروش ستاره اتریشی تیم خود

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل سابیتزر در فصل جاری با پانزده میلیون یورو از لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست. آیا او تنها پس از یک سال بایرن مونیخ را ترک می کند؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت وان، مارسل سابیتزر تنها نهصد و پنجاه و هفت دقیقه در بایرن مونیخ در زمین حضور داشته است که نه خواسته های باشگاه و نه خود بازیکن را برآورده نمی کند. از همین رو، به نظر می رسد که بازیکن ملی پوش اتریشی پس از تنها یک فصل حضور در بایرن مونیخ، از این تیم مونیخی جدا شود. بنا به گزارش خبرنگار اشپورت وان، سران بایرن مونیخ حاضر هستند با مبلغ پانزده میلیون یورو مارسل سابیتزر را به فروش برسانند. 

اگر چه یولیان ناگلزمان از هافبک تیمش حمایت می کند، اما مارسل سابیتزر تا کنون در بایرن مونیخ کار خاصی انجام نداده است. ظاهرا تردیدهای داخلی وجود دارد که آیا این وضعیت در سال های آینده تغییر خواهد کرد یا خیر. قرارداد این بازیکن بیست و هشت ساله تا سال 2025 اعتبار دارد. مارسل سابیتزر در باشگاه سابقش لایپزیش همیشه یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. ملی پوش اتریشی در لایپزیش دویست و بیست و نُه بازی، پنجاه و دو گل و چهل و دو پاس گل به ثبت رساند. رکوردی که مارسل سابیتزر در بایرن مونیخ از آن بسیار دور است.

9404