مدیر برنامه‌های ستاره اتریشی هم تایید کرد: او در مونیخ می‌ماند

مدیر برنامه‌های ستاره اتریشی هم تایید کرد: او در مونیخ می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از جلسه مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر با مدیران بایرن مونیخ مشخص گردید که این ستاره ملی‌پوش و اتریشی باواریایی‌ها فصل آینده هم در مونیخ خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارسل سابیتزر، هافبک تیم ملی فوتبال اتریش و ستاره سابق خط میانی باشگاه لایپزیش که در آغاز رقابت‌های فصل گذشته به جمع یاران مونیخی‌ها اضافه شد، فصلی فاجعه‌بار را با بایرن مونیخ گذراند و به هیچ وجه نتوانست توانایی‌هایش را در تیم جدیدش نشان دهد.

در شرایطی که اخباری از علاقه‌مندی مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان به فروش این بازیکن ملی‌پوش و اتریشی به گوش می‌رسید، اما ایجنت مارسل سابیتزر بعد از حضور در ساختمان باشگاه بایرن مونیخ دیداری با مدیران این تیم داشت.

مدیر برنامه‌های ستاره اتریشی درباره این ملاقات و هم‌چنین در خصوص شرایط کلی موکلش در رقابت‌های فصلی که گذشت و هم‌چنین مسابقات فصل آینده چنین توضیح می‌دهد: "این دیدار درباره مارسل بود. ما به دنبال شروعی جدید در بایرن مونیخ هستیم و این اتفاق رخ می‌دهد. او می‌ماند و می‌خواهد واقعا نشان دهد که می‌تواند بهتر عمل کند. مارسل به صراحت گفته که از عملکرد خود در رقابت‌های این فصل راضی نیست؛ اما عوامل متعددی نیز در آن نقش داشته‌اند. برای مارسل، این بدترین سال دوران حرفه‌ایش بود؛ اما بایرن مونیخ هم فصل بسیار سختی داشت. این باعث می‌شود ادغام و هماهنگی یک بازیکن جدید آسان نباشد. همه کسانی که مارسل را می‌شناسند، می‌دانند که او چقدر جاه‌طلب است. او به عنوان یک رهبر از لایپزیش آمد و البته اکنون از کل وضعیت ناراضی است."

9404