انگیزه ستاره اتریشی از رد پیشنهادات خوب خود مشخص شد: ماندن در مونیخ!

انگیزه ستاره اتریشی از رد پیشنهادات خوب خود مشخص شد: ماندن در مونیخ!

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از سپری نمودن فصل فوتبالی ناموفق 2021/2022، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جدایی مارسل سابیتزر از جمع بازیکنان و نفرات باواریایی‌ها وجود دارد اگر چه با این اوصاف، این هافبک ملی‌پوش و اتریشی تمایلی به جدایی از جمع یاران و شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم بایرن مونیخ و ترک آلیانز آرنا ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده، مارسل سابیتزر، هافبک تیم ملی فوتبال اتریش و ستاره سابق خط میانی باشگاه لایپزیش و کنونی باشگاه بایرن مونیخ آلمان پیشنهاد‌هایی از سوی برخی از مقامات و مدیران چند باشگاه از سراسر قاره سرسبز اروپا داشته است که یکی از آن‌ها، از جانب ژوزه مورینیو و مقامات و مدیران باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیایی یعنی آ اس رم است. با این اوصاف، مارسل سابیتزر تمامی این پیشنهادات و درخواست‌ها را یکی بعد از دیگری رد کرده است و تمایل دارد که فصل آینده را نیز در باشگاه نخست شهر مونیخ آلمان یعنی بایرن مونیخ پشت سر بگذارد.

راجر ویتمن، مشاور، ایجنت و مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر هم‌چنین تاکید کرده که این بازیکن علی‌رغم شایعات و خبرهای ضد و نقیض بازار نقل و انتقالاتی فصل تابستان در باشگاه بایرن مونیخ آلمان باقی خواهد ماند. مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر در ارتباط با آینده موکل خود چنین می‌گوید: "در فوتبال هیچ چیز صد درصدی وجود ندارد؛ اما همه چیزهایی که در مورد مارسل می‌نویسند، خیلی مزخرف است؛ زیرا فقط یک نفر تصمیم می‌گیرد و آن خود مارسل است. اگر او بگوید که در باشگاه بایرن مونیخ می‌ماند، به طور صد درصد است و هیچ شخص دیگری تصمیم نمی‌گیرد."

مارسل سابیتزر، ملی‌پوش اتریشی باواریایی‌ها در رقابت‌های فصل گذشته بوندس‌لیگای یک آلمان با هزینه کردن مبلغی معادل رقم پانزده میلیون یورو از لایپزیش راهی بایرن مونیخ شد. در نخستين فصل حضور خود در آلیانز آرنای شهر مونیخ، در تمام سی و دو مسابقه در مجموع یک‌هزار و هفتاد و شش دقیقه انجام داد. قرارداد این ستاره تیم ملی فوتبال اتریش با مقامات باشگاه آلمانی بایرن مونیخ تا فصل تابستان سال 2025 میلادی اعتبار خواهد داشت.

به تازگی ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و نام‌آشنای باشگاه ایتالیایی آ اس رم نسبت به خرید و به خدمت گرفتن و حضور مارسل سابیتزر در ترکیب تیم جالوروسی ابراز و اظهار علاقه‌مندی کرده بود که البته این موضوع نیز با واکنش منفی و رد احتمال انجام این انتقال توسط ستاره ملی‌پوش و اتریشی بایرن مونیخی‌ها مواجه و پرونده‌اش بسته شد.

9404