رسمی؛ کاپیتان لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ کاپیتان لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ که در این تابستان به شکلی منفعل عمل کرده، اکنون دست به خرید یک هافبک زده است و مارسل سابیتزر، هافبک لایپزیش را که کاپیتان این تیم هم بود، به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سال های سال است که سیاست بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات به این شکل بوده که همواره ستاره های سایر تیم های بوندسلیگا را خریداری کرده است. باواریایی ها در این راستا ابتدا ستاره های دورتموند را خریدند که در بوندسلیگا بی رقیب شوند و بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی بدین طریق بود که به بایرن مونیخ آمدند. به نظر می رسد که اکنون بایرن مونیخ به سراغ لایپزیش و خرید بازیکنان این تیم رفته است.

مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی لایپزیش که به مدت 6 سال در این تیم حضور داشت و کاپیتان لایپزیشی ها بود اکنون با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو که تا 2025 اعتبار خواهد داشت، به بایرن مونیخ پیوسته است.

این بازیکن 27 ساله است و از سال 2014 در لاپیزیش حضور داشته است که البته در این میان یک سال را هم به طور قرضی در ردبول سالزبورگ اتریش توپ زده است. باید دید که عملکرد او در بایرن مونیخ چگونه خواهد بود. او در 229 بازی برای لایپزیش، 52 گل و 42 پاس گل ثبت کرده است.

1470