آینده مبهم ملی‌پوش آلمانی در سال جام‌جهانی با احتمال پس گرفتن پیشنهاد تمدید قرارداد توسط مونیخی‌ها

آینده مبهم ملی‌پوش آلمانی در سال جام‌جهانی با احتمال پس گرفتن پیشنهاد تمدید قرارداد توسط مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال دارد که مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان پیشنهاد تمدید قرارداد خود برای سرژ گنبری را پس بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مدیریت باواریایی‌ها مدت‌هاست که یک پیشنهاد تمدید قرارداد با حقوق و دستمزد به مبلغ نوزده میلیون یورویی به سرژ گنبری ارائه داده‌اند. با این اوصاف، این بازیکن ملی‌پوش و آلمانی هنوز واکنشی به این پیشنهاد نداشته و جوابی مثبت یا منفی به سران و مدیران بایرن مونیخ نداده است.

تعلل سرژ گنبری در پاسخ دادن باعث سردرگمی مدیران شده چرا که آن‌ها نمی‌خواهند که بدون تمدید قرارداد با سرژ گنبری وارد فصل آینده شوند. از این رو، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ ممکن است که پیشنهاد خود برای سرژ گنبری را پس گرفته و به فکر فروش این بازیکن باشد.

در سالیان گذشته بایرن مونیخ چنین رفتاری را با داوید آلابا نیز انجام داد و بعد از کشمکش‌های فراوان قید مذاکره و تمدید قرارداد با این بازیکن اتریشی را زد.

لازم به ذکر است که بعد از روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی‌پوش و لهستانی باواریایی‌ها که از تمدید قرارداد خود با این باشگاه سر باز زده و ساز جدایی به مقصد آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون کوک کرده است، حالا مدتی است که آینده سرژ گنبری، وینگر ملی‌پوش و آلمانی مونیخی‌ها نیز به خاطر عدم دست‌یابی دو طرف به توافقی متقابل برای امضای یک قرارداد جدید، در این باشگاه هم‌چنان نامعلوم و مبهم است و از برخی تیم‌های مطرح و سرشناس اروپایی همانند رئال مادرید اسپانیا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن در رسانه‌های مختلف نام برده شده است.

9404