بن‌بست شدید در آخرین مذاکرات بایرن‌مونیخ و ستاره ملی‌پوش آلمانی

بن‌بست شدید در آخرین مذاکرات بایرن‌مونیخ و ستاره ملی‌پوش آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که بیشتر تمرکز بایرن مونیخ روی وضعیت قرارداد روبرت لواندوفسکی و جایگزین‌های احتمالی برای این بازیکن می‌باشد، وضعیت برای سرژ گنبری اصلا خوب پیش نمی‌رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، قرارداد سرژ گنبری در سال 2023 میلادی با مقامات باشگاه بایرن مونیخ به پایان خواهد رسید و این وینگر ملی‌پوش آلمانی در ماه جولای، وارد فصل آخر از زمان باقی‌مانده قرارداد خود با باواریایی‌ها خواهد شد. طبق گزارش خبرنگار نشریه آلمانی بیلد، وضعیت مذاکرات با این بازیکن به هیچ‌وجه در داخل باشگاه مونیخی خوب پیش نمی‌رود.

طبق این گزارش، سرژ گنبری، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه مونیخی آخرین پیشنهاد مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ را نیز مجددا رد کرده است و در برنامه زمان‌بندی این باشگاه آلمانی هیچ جلسه‌ای برای گفت‌وگوهای بیشتر در نظر گرفته نشده است.

گفته می‌شود که مقامات و سران باشگاه بایرن مونیخ برای جلوگیری از خروج رایگان سرژ گنبری در صورتی که از تمدید قرارداد خود با باواریایی‌ها ناامید شود، این بازیکن را به فروش می‌رسانند.

از مونیخ خبر می‌رسد که مقامات این باشگاه آلمانی نگران تکرار اتفاقی در مورد سرژ گنبری هستند که پیش‌تر در ارتباط با داوید آلابا و خروج رايگان این بازیکن از جمع باواریایی‌ها و پیوستنش به رئال مادرید رخ داده بود.

9404