کار بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد ستاره جوان خود دشوار است

کار بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد ستاره جوان خود دشوار است

پایگاه خبری فوتبالی- مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که کار بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با جمال موسیالا دشوار است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان جذاب برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2025، جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ است. قرارداد این بازیکن در سال 2026 با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه آلمانی از حالا تلاش‌های خود را برای تمدید قرارداد با موسیالا آغاز کردند. آن‌ها می‌خواهند موسیالا تا تابستان 2025 جواب نهایی را به مدیران بایرن مونیخ بدهد، چرا که تصمیم دارند در صورت عدم تمایل او به ماندن در بایرن مونیخ، او را به فروش برسانند و از جدایی رایگان او در تابستان 2026 جلوگیری کنند.

چند باشگاه از جمله منچسترسیتی و رئال مادرید برای جذب او تلاش خواهند کرد. منچسترسیتی می‌خواهد جمال موسیالا را جانشین کوین دی بروینه در تیم خود کند و فلورنتینو پرز هم در ادامه پروژه کهکشانی‌های خود قصد دارد موسیالا را به جمع دیگر ستارگان تیمش اضافه کند.

حالا مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در آخرین مصاحبه خود صریحا اعلام کرد که کار برای تمدید قرارداد موسیالا دشوار است. ابرل در همین رابطه گفت: "تمدید قرارداد جمال موسیالا بسیار سخت است اما غیرممکن نیست. او به خوبی می‌داند که در بایرن مونیخ چه جایگاهی دارد. اینجا باشگاهی است که باعث رشد و پیشرفت او شد. مذاکرات درباره این قرارداد جریان دارد."

1428