عدم اشتیاق ستاره آلمانی در دست‌یابی به توافق با بایرن‌مونیخ

عدم اشتیاق ستاره آلمانی در دست‌یابی به توافق با بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش رسانه های آلمانی، کتیم مذاکره کننده سرژ گنبری عجله و اشتیاقی برای دستیابی به توافق با بایرن مونیخ از خود نشان نمی دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه TZ، سرژ گنبری، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ یکی از چهار بازیکنی است که تا پایان فصل بعد با باشگاه مونیخی قرارداد دارند و هنوز به توافقی با باواریایی ها برای تمدید مدت این قرارداد دست نیافته اند.

با این حال، اگر چه باواریایی ها در خلال تکمیل جزئیات نهایی قرارداد رایان گراونبرخ و نصیر مزروئی، با سرژ گنبری نیز در حال مذاکره هستند، اما هیچ اشتیاقی از سوی نمایندگان این بازیکن برای دست‌یابی به توافق دیده نمی شود.

بر خلاف مانوئل نویر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی، مهم ترین مانعی که بین توافق بایرن مونیخ با سرژ گنبری وجود دارد، مسأله مالی است. ملی پوش آلمانی حقوقی برابر با لروی سانه و کینگزلی کومان می خواهد در حالی که مبلغ مد نظر باشگاه، مقداری پایین‌تر می باشد.

همچنین خبر علاقه‌مندی رئال مادرید به سرژ گنبری نیز موضوع تازه ای نیست و به نظر می رسد که داستان ماندن گنبری در مونیخ که زمانی تقريباً قطعی به نظر می رسید، اکنون کاملاً در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

9404