تصمیم قطعی بایرن‌مونیخ: پیشنهاد ما برای تمدید بهتر نمی‌شود!/ پایان کار گنبری در مونیخ؟

تصمیم قطعی بایرن‌مونیخ: پیشنهاد ما برای تمدید بهتر نمی‌شود!/ پایان کار گنبری در مونیخ؟

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش نشریات و رسانه‌های آلمانی، مدیریت بایرن مونیخ تمایلی به بهبود آخرین پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد سرژ گنبری، بازیکن ملی‌پوش و آلمانی تیم خود ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، گفته می‌شود که جدیدترین پیشنهاد بایرن مونیخ به سرژ گنبری برای تمدید قرارداد، حقوق سالیانه بین هفده تا نوزده میلیون یورو است و باواریایی‌ها قصد ندارند مقدار این مبلغ را افزایش دهند؛ چرا که بالاترین سقف حقوقی مد نظر مدیران باشگاه برای سرژ گنبری همین است.

با این اوصاف، وینگر ملی‌پوش و آلمانی بایرن مونیخ هنوز جوابی به باشگاه مونيخی نداده و پیشنهاد باواریایی‌ها را رد یا قبول نکرده است.

پیش‌تر اعلام شده بود که علت ناراحتی سرژ گنبری، به عدم قدردانی باشگاه بایرن مونیخ مربوط است و نیز این‌که این بازیکن چندان با سیستم جدید سرمربی بایرن مونیخ احساس راحتی نمی‌کند.

هم‌چنين گزارش شده که اولیور کان، مدیرعامل باشگاه در تمام جلسات مذاکره بایرن مونیخ با سرژ گنبری غایب بوده و این رفتار به مذاق وینگر ملی‌پوش و آلمانی باواریایی‌ها خوش نیامده است؛ خصوصا آن‌که اولیور کان رفتار کاملا متفاوتی در جریان ملاقات‌ها با روبرت لواندوفسکی و ایجنتش داشته است.

گفته می‌شود که مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا با توجه به از دست دادن کیلیان امباپه، جدی‌تر از قبل به خرید و به خدمت گرفتن سرژ گنبری فکر می‌کند و بایرن مونیخ نیز در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان وارد بازار انتقالات خواهد کرد.

9404