قرارداد مسئول تمدید قراردادهای بایرن‌مونیخ تمدید می‌شود

قرارداد مسئول تمدید قراردادهای بایرن‌مونیخ تمدید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - موضوع تمدید قراردادها در بایرن مونیخ به شکل جدی دنبال می شود و به جز بازیکن ها بایرن مونیخ قرارداد مدیر ورزشی این تیم را نیز تمدید می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسپورت بیلد، پس از لئون گورتزکا و یاشوا کیمیش، قرارداد کینگزلی کومان نیز تمدید شد. تمدید قرارداد سرژ گنبری، مانوئل نویر و روبرت لواندوفسکی نیز در دستور کار می باشد و از سوی حسن صالح حمیدزیچ که مسئول این موضوع است، در حال پیگیری است.

طبق این گزارش، توافق داخلی زیادی در بایرن مونیخ وجود دارد. با وجود برخی اشتباهات در بازار نقل و انتقالات، در مجموع ارزیابی عملکرد صالح حمیدزیچ در بایرن مونیخ مثبت است. صالح حمیدزیچ تیم را یک‌پارچه نگه داشته و مورد داوید آلابا را می توان یک مورد استثنا در نظر گرفت. بر اساس گزارش، جذب استعدادهایی مانند آلفونسو دیویس و جمال موسیالا نیز عواملی هستند که به نفع 'برازو' می باشند.

صالح حمیدزیچ به نوعی از حمایت اولی هوینس در این پست در بایرن مونیخ برخوردار بود و اکنون هم شرایطی در بایرن مونیخ دارد که فراتر از حمایت اولی هوینس است. از این رو نامزدی دیگر برای پست مدیر ورزشی در بایرن مونیخ وجود ندارد. البته قرارداد صالح حمیدزیچ به زودی تمدید نمی شود و دلیل آن این است که قوانین بایرن مونیخ تنها تمدید در شرایطی اجازه می دهد که قراردادهایی از اعضای کادر فنی تمدید شود که تنها یک سال به پایان قرارداد باقی مانده باشد. از آن جایی که قرارداد صالح حمیدزیچ تا 2023 اعتبار دارد در سال آینده این کار باید انجام گیرد.

9404