6 هافبک رئال مادرید چه سن و سالی دارند؟

6 هافبک رئال مادرید چه سن و سالی دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به تازگی اورلین شوامنی را به خدمت گرفته است و بدین ترتیب خط هافبک خود را برای فصل پیش‌رو تقویت کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پیش از آمدن شوامنی هم 5 هافبک روی فرم و قدرتمند داشت که در قهرمانی های اخیر کمک زیادی به رئال مادرید کردند و نقشی کلیدی داشتند. اکنون با اضافه شدن شوامنی، خط هافبک رئال مادرید قوی تر از پیش شده است. رئال مادرید دو خط هافبک کامل را در اختیار دارد که کارلو آنچلوتی در سیستم چهار سه سه می تواند از هر کدام از این دو خط هافبک که می خواهد استفاده کند.

در حال حاضر سه هافبک رئال مادرید هافبک هایی با تجربه هستند و سه تای دیگر هافبک هایی جوان هستند که می توانند آینده خط هافبک رئال مادرید را تضمین کنند.

لوکا مودریچ در حال حاضر 36 ساله است، تونی کروس 32 سال دارد و کاسمیرو هم 30 ساله است. این هافبک ها، هافبک های باتجربه‌ی رئال مادرید هستند که در قهرمانی های رئال مادرید در سال های اخیر همواره نقشی کلیدی داشته اند.

فدریکو والورده 23 سال دارد، ادواردو کاماوینگا 19 ساله است و شوامنی هم که به تازگی به رئال مادرید پیوسته است، 22 سال دارد و بدین ترتیب این ها بازیکنانی هستند که می توانند آینده خط هافبک رئال مادرید را تضمین کنند.

1470