پوگبا و شوامنی گزینه‌های رئال مادرید برای جایگزینی هافبک آلمانی

پوگبا و شوامنی گزینه‌های رئال مادرید برای جایگزینی هافبک آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی- آینده تونی کروس در سانتیاگو برنابئو به طور ناگهانی مبهم شده‌است و رابطه بین این بازیکن و باشگاه مادریدی برعکس گذشته متزلزل شده‌است.

به گزارش فوتبالی، افت شدید این بازیکن 32 ساله در هفته‌های اخیر این سوال را مطرح کرده‌است که آیا قرارداد او که در پایان فصل آینده در سال 2023 به پایان می‌رسد، تمدید خواهد شد یا خیر.

با در نظر گرفتن این موضوع، گزارش هایی وجود دارد که رئال مادرید به دنبال جایگزینی او و تقویت خط میانی خود در همین پنجره نقل‌و‌انتقالات پیش‌رو است.

به نقل از اِل‌ناسیونال، رئال مادرید با نیت جایگزینی تونی کروس و تقویت خط هافبک خود، به‌دنبال جذب پُل پوگبا و اورلین شوامنی است.

شوامنی مدت‌هاست که هدف محتمل نقل‌و‌انتقالات کهکشانی‌ها بوده است، در حالی که انقضای قرارداد پوگبا در پایان این فصل شانس دستیابی به هردوی این بازیکنان را افزایش می‌دهد.

با حضور ادواردو کاماینگا و فدریکو والوردهو نمایش قابل‌قبول این بازیکنان در خط هافبک رئال مادرید، جایگاه تونی کروس در ترکیب رئال مادرید متزلزل شده‌است. این موضوع می‌تواند روی قرارداد آینه لوکا مودریچ در سانتیاگوبرنابئو موثر باشد.

گزارش شده بود که کروس به دنبال تمدید قرارداد خود برای یک‌فصل دیگر و تا پایان فصل 2024-2023 بود، اما با شرایط فعلی این اتفاق بعید به‌نظر می‌رسد احتمالا قهرمانان احتمالی این فصل لالیگا درباره این بازیکن تجدیدنظر خواهند کرد.

9719