مدافع فیکس رئال مادرید در لیست فروش

مدافع فیکس رئال مادرید در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تصمیم گرفته است که فرلاند مندی دفاع چپ فیکس خود در سه فصل اخیر را در لیست فروش قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، با خرید آنتونیو رودیگر در طول فصل اینده به نظر می رسد که آلابا به پست دفاع چپ برود که بدین ترتیب مندی جایگاه ثابت خود را از دست می دهد. در این شرایط مدیران رئال مادرید اگر پیشنهاد خوبی برای مندی دریافت کنند، درها را به روی جدایی مدافع چپ فرانسوی باز خواهند کرد و مشکلی با رفتن وی نخواهند داشت.

رئال مادرید در تابستان 2019 برای خرید مندی از لیون مبلغ 48 میلیون یورو پرداخت و این بازیکن به دومین مدافع گرانقیمت تاریخ رئال مادرید پس از میلیتائو تبدیل شد.مندی در این سالها به خوبی در پست دفاع چپ در رئال مادرید ایفای نقش کرد اما اگر قرار باشد که آلابا در فصل آینده به پست دفاع چپ برود، جایی برای وی در ترکیب وجود نخواهد داشت و به همین خاطر جدایی وی دور از انتظار نیست.

مندی در فصل گذشته 35 بازی و بیش از 2800 دقیقه در رئال مادرید داشت و باعث نیمکت نشینی مارسلو کاپیتان رئال مادرید شده بود. اگر مندی جدا شود، رئال به سراغ برگرداندن فران گارسیا محصول آکادمی خود از رایو وایکانو با مبلغ 5 میلیون یورو خواهد رفت.

4125