بحران جدید رئال مادرید؛ زیدان فعلا دفاع چپ ندارد

بحران جدید رئال مادرید؛ زیدان فعلا دفاع چپ ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - زیدان برای بازی بعدی رئال مادرید که یکشنبه هفته َآینده در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا برگزار می شود با یک بحران جدید مواجه شده است: غیبت هر دو دفاع چپ تیمش.

به گزارش فوتبالی، مارسلو کاپیتان دوم رئال مادرید به علت مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود و نه تنها بازی مقابل والنسیا بلکه ال کلاسیکو را هم از دست می دهد. از سویی فرلاند مندی با دریافت دو کارت زرد مقابل اسپانیول در دقیقه 80 از زمین خارج شد و بدین ترتیب رئال مادرید برای بازی بعدی لالیگایی خود هیچ کدام از دو دفاع چپ خود را در اختیار ندارد.

البته اولین باری نیست که زیدان در این فصل با این مشکل مواجه می شود. او در ابتدای فصل هم مجبور شد که از دفاع چپ های غیرتخصصی نظیر ناچو فرناندز و دنی کارواخال در این پست استفاده کند. ناچو که پست تخصصی اش مدافع میانی است در سه بازی مقابل اوساسونا، اتلتیکو مادرید و بروژ در پست دفاع چپ بازی کرد تا این که دچار مصدومیت شد. در غیاب وی در بازی مقابل گرانادا، کارواخال از پست دفاع راست به دفاع چپ منتقل شد و اودریوزولا نیز در سمت راست به کار گرفته شد.

والنسیا معمولا از سمت راست روی حرکات فران تورس به سمت دروازه حریفان حمله می کند و به همین خاطر برای زیدان مهم است که برای بازی یکشنبه هفته آینده که آخرین بازی قبل از بارسلوناست از گزینه ایده آلی برای پست دفاع چپ استفاده کند. از سویی دیگر فران گارسیا از تیم آکادمی رئال مادرید هم می تواند در سمت چپ خط دفاعی مورد استفاده قرار بگیرد.