فرلاند مندی یا فران گارسیا، قربانی رئال مادرید کدام بازیکن است؟

فرلاند مندی یا فران گارسیا، قربانی رئال مادرید کدام بازیکن است؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید مدت‌هاست که آلفونسو دیویس، مدافع 23 ساله بایرن مونیخ را زیر نظر دارد و برای جذب این بازیکن پیشنهاد هم ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از تابستان گذشته آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ را برای تقویت خط دفاعی خود زیر نظر دارد. آنها بر این باورند که می‌توانند قرارداد او را با حدود 40 تا 50 میلیون یورو تضمین کنند، اما وجود فرلاند مندی ممکن است برنامه‌های رئال را بهم بریزد. کارلو آنچلوتی هر زمانی که مناسب بداند از مندی به عنوان بازیکن فیکس در سمت چپ خط دفاع استفاده می‌کند، اما با این وجود بازهم لوس بلانکوس مشتاق است که این بازیکن 28 ساله را که 18 ماه از قراردادش باقی مانده همچنان در لیست بازیکنان خود داشته باشد.

با توجه به برنامه ریزی ورود دیویس برای تابستان امسال، رئال مادرید امیدوار بود مندی را در همین تابستان بفروشد، اما طبق گزارش مارکا، مندی قصد جدایی ندارد. او می داند که آنچلوتی به او اعتماد داشته و اخیراً از او به عنوان بهترین دفاع چپ جهان نام برده و از رقابت با دیویس نیز ابایی ندارد. او در مادرید خوشحال است و می‌خواهد تحت هر شرایطی در برنابئو بماند. اگر مندی تصمیم به ماندن بگیرد، فران گارسیا احتمالاً تنها یک سال پس از بازگشت به سانتیاگو برنابئو تنها گزینه برای ترک رئال است، البته تا زمانی که قرارداد دیویس به طور رسمی امضا نشود همه اینها فقط احتمالات است.

فران گارسیا سروع خوبی در رئال داشت اما پس از گذشت چند بازی شرایط او سخت شد و آنچلوتی گاها از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌کند. با اتمام قرارداد مندی در سال 2025، ممکن است منطقی باشد که گارسیا برای یک فصل به صورت قرضی رئال را ترک کند و زمانی که قرارداد مندی به پایان برسد و در صورت عدم تمدید مادریدی‌ها با این بازیکن فرانسوی، گارسیا مجددا شانس بازگشت به جمع کهکشانی‌ها را داشته باشد.

1369