مدافع رئال مادرید از پیوستن به این تیم ترسیده بود!

مدافع رئال مادرید از پیوستن به این تیم ترسیده بود!

خبرگزاری فوتبالی - فرلاند مندی ، مدافع رئال مادرید اذعان داشت که یک سال پیش از پیوستن به رئال مادرید ترسیده بود. رئال مادرید سال گذشته مندی را خریداری کرد و این بازیکن خیلی زود جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت. زیدان برای فصل گذشته، مارسلو که بیش از یک دهه در این پست بازی کرده بود را کنار گذاشت. در حالی که این باشگاه سرجیو رگیلون را نیز برای فصل جدید در اختیار داشت که اکنون این بازیکن به تاتنهام پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، مندی فصل گذشته در مجموع 32 بازی زیر نظر زین الدین زیدان انجام داد و در اوایل فصل با مصدومیت های متعددی از ناحیه همسترینگ روبرو شد و یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل برای رئال مادرید داد.

مندي در گفتگو با مارکا گفت:"هنگامي كه به رئال مادريد پیوستم، خیلی ترسيدم. رسیدن به اینجا بسیار دشوار است ، اما من خیلی زود سازگار شدم و به نظر می رسد که در نهایت روند خوبی پیش رفته است. فکر نمی کنم من جای مارسلو را گرفته باشم. ما رابطه خوبی داریم و او تاکنون مشاوره های خوبی به من داده است."

مندی در هر دو بازی اول رئال مادرید در لالیگا 2020/21 به میدان رفته است و به نظر می رسد بار دیگر نقش مهمی برای این تیم ایفا خواهد کرد.

1470