کاپیتان دوم رئال مادرید چهار بازی پایانی لالیگا را از دست داد

کاپیتان دوم رئال مادرید چهار بازی پایانی لالیگا را از دست داد

خبرگزاری فوتبالی - مارسلو مدافع چپ رئال مادرید به علت مصدومیت چهار بازی پایانی لالیگا را از دست داد. باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای مصدومیت وی را تائید کرد. مارسلو دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب نمی تواند تا پایان فصل در لالیگا بازی کند.

به گزارش فوتبالی، مارسلو البته تمرکز خود را روی بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ میان رئال مادرید و منچسترسیتی خواهد گذاشت که بازی در روز 17 مرداد برگزار می شود. او این فرصت را خواهد داشت تا در کنار هم تیمی هایش تمرین کند. 

این چهارمین مصدومیت فصل مارسلو است که همه مصدومیت های وی عضلانی بوده است. کاپیتان دوم رئال مادرید در این فصل 23 بازی و 1854 دقیقه به میدان رفته که دو گل زده و هفت پاس گل داده است. حالا زیدان در چهار بازی پایانی لالیگا مجبور است که از فرلاند مندی فرانسوی در پست دفاع چپ استفاده کند. 

رئال مادرید با یک بازی کمتر در حال حاضر یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و اگر در چهار بازی پایانی لالیگا بتواند هشت امتیاز کسب کند قهرمانیش قطعی است. در حقیقت دو برد و دو تساوی یا سه برد و یک شکست هم برای قهرمانی رئال مادرید کفایت خواهد کرد هر چند که زیدان به دنبال پیروزی در همه بازیها خواهد بود.