مارسلو به‌دنبال باز پس‌گیری جایگاهش در رئال مادرید

مارسلو به‌دنبال باز پس‌گیری جایگاهش در رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، به دنبال باز پس‌گیری جایگاهش در این تیم برای فصل جدید است. این مدافع‌چپ کهنه‌کار برزیلی از ابتدای فصل 2019/20 جایگاه ثابت خود را در پست دفاع‌چپ رئال مادرید از دست داد و آن را به فرلاند مندی واگذار کرد که البته مندی درخششی ویژه در این پست داشت و نقشی کلیدی در قهرمانی تیم زیدان در لالیگا ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو که در حال حاضر 32 سال دارد، فقط در 15 بازی از لالیگای فصل پیش برای رئال مادرید از ابتدا در ترکیب تیم بود، این در حالی است که فرلاند مندی که اولین فصلش را در رئال مادرید سپری می‌کرد در 25 بازی لالیگایی برای رئال مادرید از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشت و بسیار بیشتر از مارسلو به میدان رفت. اکنون به گفته‌ی آ اس، مارسلو سعی دارد تا در تمرینات پیش فصل رئال مادرید دوباره خود را به زیدان ثابت کند تا بتواند جایگاهی را که در خط دفاعی رئال مادرید داشته است، بدست بیاورد. او مدت ها دفاع‌چپ فیکس رئال مادرید بود اما با آمدن مندی کم کم نقش او در تیم کمرنگ شد. زین الدین زیدان باید ترکیب خود را برای فصل جدید مشخص کند چرا که چیزی تا آغاز آن باقی نمانده است و با توجه به شرایطی که ویروس کرونا پیش آورد، فرصت زیادی در پیش فصل وجود ندارد.

مارسلو در سال 2006 از فلومیننزه به رئال مادرید آمد. او 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در کوپا دل ری و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با رئال مادرید بدست آورد.

1470