واکنش دنی آلوز به اتمام فصل بارسلونا بدون کسب جام و عنوان

واکنش دنی آلوز به اتمام فصل بارسلونا بدون کسب جام و عنوان

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کناری سمت راست و ملی‌پوش برزیلی آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون بعد از اتمام مسابقه دیشب این تیم برابر ویارئال که به ثبت شکستی دیگر در کارنامه کاتالان‌ها انجامید، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و شبکه بارسا تی وی، دنی آلوز، مدافع کناری ‌سمت راست تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره کهنه‌کار و با تجربه خط دفاعی باشگاه بارسلونای اسپانیا در مسابقات هفته پایانی رقابت‌های لالیگای اسپانیا هم تیم کاتالانی را همراهی کرد و شب گذشته در آخرین دیدار بلوگرانا در فصل جاری، همراه تیمش مقابل ویارئال قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه دو بر صفر برابر این حریف تن به شکست دادند.

بعد از اتمام این دیدار، دنی آلوز با خبرنگار شبکه بارسا تی وی مصاحبه کوتاهی انجام داد و طی آن، بر تمایلش برای ماندن در جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ تاکید کرد. قسمتی از این گفت‌وگوی کوتاه با دنی آلوز را در ادامه می‌خوانید:

مسابقات فصل جاری هم به پایان رسید. چه احساسی دارید؟

"باید در همه چیز تجدید نظر کنیم و با روحیه‌ای متفاوت برگردیم. به خاطر نتیجه کسب شده در این مسابقه پایانی فصل، ناراحت هستیم. باید تلاش بیشتری کنیم زیرا ما نماینده این باشگاه پر طرفدار و پر افتخار هستیم. ما نباید در شرایطی قرار بگیریم که در پایان رقابت‌های فصل هیچ چیزی برای جنگیدن و به دست آوردن در دسترس نباشد (جام). در این مسابقه هواداران از ما حمایت کردند و ما نتوانستیم به خوبی پاسخ حمایت آن‌ها را بدهیم."

آینده شما در بارسلوناست یا...؟ شرایط چگونه است؟

"دوست دارم در جمع بازیکنان بارسلونا بمانم اما به من بستگی ندارد. من برای ادامه حضورم در این باشگاه کاتالانی می‌جنگم. من در زمان حال زندگی می‌کنم؛ آینده مشخص نیست."

9404