دو خبر کوتاه از کاتالان‌ها؛ از علاقه به گایا تا انتقاد مجدد مربی مراکش از بارسلونا

دو خبر کوتاه از کاتالان‌ها؛ از علاقه به گایا تا انتقاد مجدد مربی مراکش از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه گایا می داند آبی و اناری ها به او علاقه دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از هکتور گومز، روزنامه نگار سرشناس رسانه های اسپانیایی و از خبرنگارانی که به باشگاه والنسیا بسیار نزدیک است، مقامات باشگاه بارسلونا به خوزه گایا گفته اند که تابستان آینده برای خریدن و به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش خواهند کرد. 

خود خوزه گایا به عنوان بازیکن مورد نظر برای این معامله هم این موضوع را می داند و برای آن مشتاق است. مدیریت باشگاه والنسیا هم منتظر پیشنهاد مسئولان بارسلونا در پنجره‌ی نقل و انتقالات فصل تابستان آینده خواهند بود و باید دید که در نهایت، آیا طرفین این ماجرا با یکدیگر به توافق های کامل خواهند رسید یا خیر.

البته گفته می شود که متئو المانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا خوزه گایا از ابتدای مسابقات فصل بعدی لالیگای اسپانیا، دفاع چپ تیم کاتالان ها باشد.

خوزه گایا قرار است جانشین جوردی آلبا، مدافع چپ ترکیب فعلی آبی و اناری پوشان بندر بارسلون و همچنین تیم ملی فوتبال اسپانیا باشد.

همچنین از باشگاه کاتالانی خبر می رسد که بعد از صحبت با مقامات باشگاه، به نظر می رسد عبده به تیم ملی مراکش برای مسابقات جام ملت های آفریقا نخواهد رفت. هلیلوویچ، سرمربی مراکش هم در این زمینه گفت: "عبده هرگز پیشنهاد بازی برای تیم ملی را رد نکرده است اما به نظرم بارسلونا مشکل ایجاد می کند چون به جام آفریقا احترام کافی نمی گذارد. به نظرم روز سوم ژانویه او کنار ما خواهد بود و بارسلونا در نهایت بهترین کار را انجام خواهد داد."

9404