دروازه‌بان آلمانی کاتالان‌ها نقطه قوت خود را از دست داده است؟

دروازه‌بان آلمانی کاتالان‌ها نقطه قوت خود را از دست داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - آمار و ارقام حکایت از آن دارد که دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی تیم آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون افت شدیدی در عملکرد این فصل خود داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس چاپ مادرید پایتخت اسپانیا، زمانی از مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بارسلونای اسپانیا به عنوان 'دیوار برلین' نام برده می‌شد اما این بازیکن در روزهای کنونی در رقابت‌های فصل جاری شرایط بسیار بدی را سپری کرده و می‌کند.

طبق این گزارش از خبرنگار نشریه آ اس اسپانیا، مارک آندره تراشتگن آلمانی بعد از مشکل آسیب‌دیدگی که پشت سر گذاشت، هرگز به سطح کیفی سابق خود بازنگشته است. این دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی در بازی‌های اخیر بارسلونا درخششی نداشته است و مانند یک دروازه‌بان معمولی و سطح پایین رفتار کرده است.

با همه این ماجراها، مارک آندره تراشتگن اما هنوز قدرت پاهای خود را داشت و به کار می‌برد اما در مسابقه دربی اخیر مقابل اسپانیول، به نظر رسید که این خصوصیت و ویژگی خود را نیز از دست داده است.

مارک آندره تراشتگن که در تیم ملی فوتبال آلمان نیز اکثر اوقات پشت سر مانوئل نویر قرار گرفته و عموماً به عنوان دروازه‌بان دوم مانشافت به کار گرفته می‌شود، در مسابقه دربی اخیر مقابل اسپانیول با ارسال یک پاس اشتباه باعث شد تا گل اول اسپانیول زده شود؛ اشتباهی که باعث واکنش نشان دادن ژاوی هرناندز نیز شد.

9404