گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ترشتگن: دروازه‌بان سابق رئال مادرید و دو گلر کاتالان

گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ترشتگن: دروازه‌بان سابق رئال مادرید و دو گلر کاتالان

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت شدید مارک آندره ترشتگن، مدیران بارسلونا را شوکه کرده است و حالا آنها به فکر راهکار هستند.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن به علت مصدومیت در بازی بارسلونا و ویارئال بین هفت تا هشت ماه از میادین دور خواهد بود و مدیران بارسلونا باید به فکر جایگزین برای او باشند.

بر اساس قوانین لالیگا، بارسلونا می تواند ترشتگن را از لیست خارج کند و دروازه بان دیگری  که با تیمی قرارداد ندارد را به جای او در لیست قرار بدهد. یکی از گزینه های بارسلونا کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی اسبق رئال مادرید است که فعلا بدون تیم است و تجربه حضور در تورنمنت های بزرگ را داشته است. ادگار بادیا دروازه بان 32 ساله سابق اسپانیول پس از ترک ساراگوسا با تیمی قرارداد ندارد. جوردی ماسیپ محصول آکادمی بارسلونا هم با پایان قراردادش با وایادولید با تیمی به توافق نرسیده است و دروازه بان آزاد است. 

اینیاکی پنیا دروازه بان ذخیره بارسلونا در بازیهای َآینده در ترکیب اصلی تیم فلیک قرار می گیرد و باید دید که چه واکنشی خواهد داشت. در واقع بارسلونا می تواند در سه ماه آینده روی پنیا حساب کند و در زمستان به سراغ خرید دروازه بان های تیم های دیگر برود که گزینه هایی نظیر آلوارو وایس در لاس پالماس در آن زمان می توانند در جمع گزینه هایشان قرار بگیرند.  گزینه دیگر بارسا می تواند بازگرداندن قرضی آرنائو تناس از پی اس جی باشد که در تیم فرانسوی زیاد بازی نمی کند. 

4125