سه هفته مصدومیت برای دروازه بان برزیلی بارسلونا

سه هفته مصدومیت برای دروازه بان برزیلی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در روز پنجشنبه اعلام کرد که نتو دروازه بان برزیلی این تیم از ناحیه مچ پای چپ دچار مصدومیت شده هر چند که مدت دقیقی در مورد غیبت وی از میادین اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان ذخیره ترشتگن بدین ترتیب سه هفته از میادین دور خواهد بود و دو بازی بارسلونا در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی کوپا دل ری (در صورت صعود) را از دست خواهد داد. نتو در بازی بارسلونا و ایبیزا روی یک پرش دچار مصدومیت شده بود اما ترجیح داد که با شهامت و جسارت به بازی ادامه بدهد. در پایان بازی پزشکان مصدومیت وی را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که دروازه بان سابق والنسیا در دو بازی بعدی این تیم در کوپا دل ری حضور نخواهد داشت و باید امیدوار باشد که تیمش تا نیمه نهایی پیش برود که شانس بازی نصیب او  شود.

عجیب این که در هفته های اخیر دیگر دروازه بان بارسلونا یعنی مارک آندره ترشتگن آملانی هم دچار مصدومیت شده بود و ده روز از میادین دور بود اما به ترکیب برگشته است.کیکه ستین سرمربی بارسلونا حالا باید خیلی از این دروازه بان آلمانی مراقبت کند چرا که اگر او هم دچار مصدومیت شود عملا دست وی خالی خواهد شد و در ادامه فصل کاتالان ها دچار مشکل درون دروازه می شوند.