ترشتگن: قصد جدایی از بارسلونا را داشتم

ترشتگن: قصد جدایی از بارسلونا را داشتم

سایت رسمی فوتبالی - مارک آندره ترشتگن تایید کرد که در ماه های ابتدایی حضور خود در بارسلونا و با توجه به حضور براوو قصد داشته که از این تیم جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آلمانی در ابتدای حضور خود در باشگاه بارسلونا بر این عقیده بود که با توجه به نیمکت نشین براوو بودن، شاید هرگز در این تیم به او بازی نرسد. ترشتگن در گفتگو با DAZN اظهار داشت: " وقتی از یک کشور دیگر میایی باید با شرایط سازگار شوی و برای من مهمترین چیز در ابتدای کار یادگیری زبان بود. این نشانه احترام است. در سال اول حضورم در اسپانیا ابتدا من و براوو به خوبی با شرایط کنار آمدیم. او دروازه بان خوبی بود و با توجه به عملکرد خوبش، مربی تیم قصد کنار گذاشتنش را نداشت. من به چیزهایی فکر می کردم چون چیزی که در آن زمان می خواستم این بود که بازی کنم و در نتیجه به فکر جدایی از بارسلونا افتادم. "

دروازه بان سابق بورسیا مونشن گلادباخ همچنین به حذف فصل گذشته از لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی علیرغم پیروزی 4 - 1 در دیدار رفت در نیوکمپ اشاره کرد و گفت: " این حذف بسیار تلخی بود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اصلی ترین هدف ماست. با این حال می دانیم که نمی توانیم لالیگا را دست کم بگیریم. رئال مادرید و اتلتیکو همیشه تیم و رقیب های بسیاری خطرناکی هستند. "

1070